Consultancy:Uw ERP omgeving samen met u en uw medewerkers inrichten zodat uw processen optimaal worden ondersteund door Microsft Dynamics NAV / Microsoft Dynamics 365 Business Central.
Realisatie van en / of ondersteuning bij rapportages en documenten binnen uw omgeving
Dit is een extra toevoeging aan Microsoft Dynamics 365 Business Central. Deze toepassing helpt u bij uw Output Management.
Een greep uit de mogelijkheden:
- documenten automatisch printen, versturen en archiveren
- tijdelijke promoties of gepersonaliseerde boodschappen toevoegen aan uw documenten
- documenten aanpassen in de taal van uw keuze
- uw corporate identity toevoegen aan uw uitgaande documenten
- extra documenten automatisch toevoegen
- uw bedrijfsprocessen automatiseren
- uw documenten valideren in de Advanced-Forms® app
- Cloudprinten
- En nog veel meer
Support op afroep
Met behulp van Navidocs kunt u facturen in PDF-formaat uitlezen en op basis hiervan boekingen genereren in Microsoft Dynamics 365 Business Central. Dit is een zelflerend systeem, dus na verloop van tijd hoeft u uw facturen niet meer in te typen maar worden deze automatisch herkend en voorgecodeerd. In plaats van de facturen te registreren hoeft u deze alleen nog te controleren. De PDF-bestanden worden automatisch gekoppeld aan de in Microsoft Dynamics 365 Business Central aangemaakte documenten.
U kunt gebruik maken van de goedkeuringsfunctionaliteit binnen Microsoft Dynamics 365 Business Central, zodat u de facturen niet meer fysiek rond hoeft te sturen.
Uw voordelen op een rij:
- U bespaart enorm veel tijd doordat u zelf geen facturen meer intypt.
- U raakt geen documenten meer kwijt omdat deze niet meer fysiek worden rondgestuurd.
- U kunt vanuit uw boekingen direct de PDF-facturen inzien.
Trainingen in alle versies van microsoft Dynamics NAV/Business Central producten
Met behulp van Navidocs kunt u facturen in PDF-formaat uitlezen en op basis hiervan boekingen genereren in Microsoft Dynamics 365 Business Central. Dit is een zelflerend systeem, dus na verloop van tijd hoeft u uw facturen niet meer in te typen maar worden deze automatisch herkend en voorgecodeerd. In plaats van de facturen te registreren hoeft u deze alleen nog te controleren. De PDF-bestanden worden automatisch gekoppeld aan de in Microsoft Dynamics 365 Business Central aangemaakte documenten.
U kunt gebruik maken van de goedkeuringsfunctionaliteit binnen Microsoft Dynamics 365 Business Central, zodat u de facturen niet meer fysiek rond hoeft te sturen.
Uw voordelen op een rij:
- U bespaart enorm veel tijd doordat u zelf geen facturen meer intypt.
- U raakt geen documenten meer kwijt omdat deze niet meer fysiek worden rondgestuurd.
- U kunt vanuit uw boekingen direct de PDF-facturen inzien.
Koppelingen met externe systemen
Met behulp van Navidocs kunt u facturen in PDF-formaat uitlezen en op basis hiervan boekingen genereren in Microsoft Dynamics 365 Business Central. Dit is een zelflerend systeem, dus na verloop van tijd hoeft u uw facturen niet meer in te typen maar worden deze automatisch herkend en voorgecodeerd. In plaats van de facturen te registreren hoeft u deze alleen nog te controleren. De PDF-bestanden worden automatisch gekoppeld aan de in Microsoft Dynamics 365 Business Central aangemaakte documenten.
U kunt gebruik maken van de goedkeuringsfunctionaliteit binnen Microsoft Dynamics 365 Business Central, zodat u de facturen niet meer fysiek rond hoeft te sturen.
Uw voordelen op een rij:
- U bespaart enorm veel tijd doordat u zelf geen facturen meer intypt.
- U raakt geen documenten meer kwijt omdat deze niet meer fysiek worden rondgestuurd.
- U kunt vanuit uw boekingen direct de PDF-facturen inzien.
Migratie naar nieuwe versies
Met behulp van Navidocs kunt u facturen in PDF-formaat uitlezen en op basis hiervan boekingen genereren in Microsoft Dynamics 365 Business Central. Dit is een zelflerend systeem, dus na verloop van tijd hoeft u uw facturen niet meer in te typen maar worden deze automatisch herkend en voorgecodeerd. In plaats van de facturen te registreren hoeft u deze alleen nog te controleren. De PDF-bestanden worden automatisch gekoppeld aan de in Microsoft Dynamics 365 Business Central aangemaakte documenten.
U kunt gebruik maken van de goedkeuringsfunctionaliteit binnen Microsoft Dynamics 365 Business Central, zodat u de facturen niet meer fysiek rond hoeft te sturen.
Uw voordelen op een rij:
- U bespaart enorm veel tijd doordat u zelf geen facturen meer intypt.
- U raakt geen documenten meer kwijt omdat deze niet meer fysiek worden rondgestuurd.
- U kunt vanuit uw boekingen direct de PDF-facturen inzien.